sobota 9. prosince 2017

Kompenzační cvičení

Volal mi ráno miláček: Neseď celý den u stroje, sedíš celý týden v práci (ha, ha, nikdy tam nebyl víc než 15 min), tak se jdi třeba projít.
No, v poledne svítilo sluníčko, říkám si: půjdu ven? JEN TAK SAMA NĚKAM JÍT?
A pak mě napadlo nejlepší kompenzační cvičení! Pustila jsem se do mytí psoledního okna. No a pak už to šlo samo. Umýt okno, světlo, ustřihnou větvičky smrku, donést nějakou ozdobu z komory (mám tam ozdoby nashromážděné asi za 10 let, které postupně střídám), uvázat mašle, pověsit dílo, zkontrolovat venkovní věnec, odnést bioodpad, vypnout kotel, protože mi najednou bylo nějak teplo, vytřít podlahu ....a už venku poletuje sníh. Stihla jsem to akorát

 Adventní věnec pro babičku  a pro nás
 

 Proutěné zvonky v zádveří ( asi 20 cm vysoké, mám je moře let, ani už nevím, kde jsem je koupila)
 


Moje orchideje si dávají v kvetení pauzu, tato je koupená (s lehkou "Vánoční přízdobou")

 
A můžu jít šít, pohyb mám splněný

1 komentář:

  1. Jitko, krásně si zdobíš. Už se těším na obrázky tvého šití úkolu č.3 u Bonnie. M.

    OdpovědětVymazat