pátek 8. června 2018

Moje maminka

taky dělá ráda radost. A občas mě poprosí o nějaké dílo, když si sama netroufne... Tak mi ráno volala, jestli náhodou nemám nějaký nadbytečný polštářek(kamarádka má  kulatiny-70). No, nemám, ale mám rozešitý ubrus a prostírání, nad kterým manžel na dotaz, jestli se mu to bude na stole líbit, udělal jen "hmm"...čili žádné nadšení. No, tak bude polštář pro babi. Ale když jsem ho teď dodělala, tak myslím, že původní plán dokončím.

Při šití X-bloku zbudou dost velké odřezky. Zkusila jsem je sešít a ještě jsem z nich babičce pro kamarádky ušila obaly na papírové kapesníčky.
PS. Ještě že mám ty FREE FRIDAY. To je pohodička.

1 komentář:

  1. Polštářek je moc pěkný.Použité jemné barvy se mi líbí.Obal na kapesníky je praktický a pěkný dárek.M.

    OdpovědětVymazat