neděle 1. července 2018

Koupila jsem si 

na dovolenou časopis. "Moje chvilka pohody". Bohužel jsem si na to nevzala brýle. Pravda, vyluštili jsme pár křížovek, nastudovala jsem pár receptů, i pár drbů ze života celebrit tam je. Ovšem po přečtení většiny článků - upřimných svědectví čtenářek - se moje chvilka pohody změnila v těžkou depresi.
A tak jsme si pohodičku vytvořili sami. Navštívili jsme asi 3 roky starou-novou rozhlednu. Je moc pěkná, dobře stavěná  člověk těch 240 schodů zvládne, ani neví jak. A pohled na vinice kolem městečka Lendava potěší na duši.


V samotné Lendavě jsme si dali výbornou zmrzlinu, objevili krásný včelín a lékárnu

No a nakonec jsme jeli do vesnice Dobrovník, kde jsme navštívili "oceanorchids", což je pěstírna orchidejí, kde vytvořili z jedné haly tropický skleník, kam se člověk může jít podívat no a samozřejmě tam mají

podnikovou prodejnu. Já nevím, jak je to možné, ale vždycky tam najdu nějakou barvu nebo vzor, kterou ještě nemám a nemůžu bez ní odejít.

2 komentáře:

  1. To byl prima výlet. Skleník i prodejnu bych také ráda navštívila. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezdíme na Lendavu často, poslední dobou bohužel na ty orchideje vozí cestovky autobusy turistů. Ale když se to podaří a je tam málo lidí, tak je to příjemné. J.

      Vymazat