pondělí 12. srpna 2019

Máme to letos

v okolí plodný rok. Od ledna už porodila
Lenka I, Lenka II, v červnu Eva a teď Míša.
V září to čeká neteř Lucku (dvojčata), v říjnu neteř Moniku, v říjnu Pavlu, v listopadu kolegyni Alenu, a v lednu synovcovu manželku Veroniku a další Míšu. Monika, Lucka a Veronika jsou "děti" mojí sestry a čekají své první děti. Takže z mojí sestry se stane během pár měsíců 4-násobná babička.
Pro všechny dárek šít nebudu, ale před časem jsem dokončila dvě dečky. K první "sovičkové" patří i taštička. Deka je menší, asi 100x 135 cm.
No a tu druhou jsem si zapomněla vyfotit, když jsem ji dodělala.(Já hlava děravá). Je na ní aplikace pejska, je ještě menší ( asi 100x80 cm, měla jsem jen zbytek ťapičkového flísu). Třeba ji ještě dcera nezabalila a vyfotí mi ji celou.


Snad se budou mamince a časem i miminku líbit.


2 komentáře:

  1. Opravdu plodný rok. Pěkné dárečky jsi ušila. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zatím to jsou 2 kluci a 2 holčičky. Uvidíme dál.

      Vymazat