neděle 6. září 2020

Na kolo

patří také košíček na nákupy - nebo jen na svačinu, bundu, pití. Z toho mého by mi mohly věci "vyskočit". Tak jsem si ušila baťůžek s mašličkami, který  můžu vyndat a vzít si ho do ruky. 

A protože se zase začínají víc nosit roušky a neteř nastupuje na VŠ, tak bude mít větší potřebu - bude bydlet na koleji a ještě neví, jak to tam bude všechno fungovat, ušila jsem jí nějaké. Docela mě to bavilo. Jednak jsem měla pěkné jemné látky, druhak jsem zkoušela nový střih  s kapsou na případný filtr. Maruška K. vznesla na svém blogu otázku, do čeho je dobré použité roušky dávat. Já používám igelitové sáčky z IKEA, i když je jich určitě víc výrobců. Ale tyto mám doma a hodně používám. Nejen v kuchyni, ale i na odstřižky látek, abych udržela zbytky jedné látky pospolu. Gumičky jsem jim nenavlékala, neb mi došly a taky používá asi každý z nich nějaký jiný způsob přichycení.
 

No a protože bude mít kamarádka narozeniny, zpracovala jsem hromadu odříznutých rožků a ušila jí dvě taštičky a dvě roušky.  Trojúhelníčky jsem sešívala v rámci Řetězení při šití dceřina batohu a dětských dek, tak mi to šlo od ruky


Byly jsme s dcerou jen tak na hodinku na kole, na elektrických drátech sedělo obrovské hejno ptáků. Pak se zvedlo a začalo poletovat v různých ornamentech,  aby si za chvíli ptáci znovu sedli na dráty. 





 

3 komentáře:

  1. Jituš,jsi moc šikovná.Takový batůžek do košíku na kole bych si měla také ušít.Jednou jsem prudce zabrzdila a obsah košíku vyletěl.Roušky jsem připravovala o víkendu pro vnučku.Je na internátě na Vysočině,tak aby měla na výměnu a nemusela prát.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, batůžek do košíku, to je dobrý nápad.I roušky a taštičky máš prima. Odkaz na šití roušek napíšu de mejlu. Hezké dny přeje Marie.

    OdpovědětVymazat