sobota 13. února 2021

Floric naposledy

 ...tedy snad. Ještě pár dílků mám, ale použiju je na něco jiného. Při šití předloňského Mystery jsem nějak špatně počítala a zbylo mi  dost dílků. Ušila jsem 4 prostírání a polštářek. 






Je u nás krasná zima, zamrzlý rybník (vlastně mnohem víc, i u sousedů bruslí na "rybníčku" na zahradě)...



Po bruslení, ráno v 8.. 
Roušky šiju jen když nějakou ztratíme nebo mám nějakou super látku




7 komentářů:

  1. Jituško, moc pěkně jsi vymyslela využití přebytečných dílků z" mysterka ".
    Líbí se mi i zajímavé quiltování.
    Zima je krásná hlavně pro děti. Naše vnoučata celý víkend bruslila na rybníčku u druhé babičky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, u nás už by se snad ani noha nevešla. I sousedi říkali, že půjdou na led až pražáci odjedou 😉. J

      Vymazat
  2. Jituško, ty roušky jsou moc krásné. Úžasná látka. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda od mládí ruční práce,ale do takového šití bych se nepustila,to bych asi nesvedla.Zdá se mi to hodně pracné.
    Jsi šikovná.
    Zima je letos krásná,skoro mi bude líto,že přijde oteplení.
    Jituš,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, hezké polštářky a vtipné roušky. Kluci byli bruslit na rybníku u lesa a byli tam sami. Měj se prima Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, tvoje prošívání je luxusní. Takové dokonalosti bych se ráda naučila.
    Přeji ti hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, vidím tam chyby, ale díky za pochvalu. Nepoužívám žádná pravítka ani jiné pomůcky a občas mi to ujede. Ale je to "HAND MADE" a mám z toho radost.

      Vymazat