neděle 16. května 2021

Do pánské pracovny

 na gaučík.  Už jsem jednou vzor Třísky šila pro kamaráda. Je to, myslím, taková pánská záležitost.



Dnes bylo konečně venku trochu veseleji a příroda byla krásně barevná.






V zimě jsme ořezali borovici kleč (přestala být klečí a utiskovala vše kolem). Teď se mi u ní krásně rozrostl kokořík a denivky. 






6 komentářů:

  1. Jituško, krásné polštáře, ale nenapadlo by mě, že je to vzor tříska. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten vzor tak byl pojmenovaný v časopise Švadlenka, odkud je. Ono na tom polštářku jsou čtyři bloky sešité, když vidíš jen jeden blok tak ty pruhy opravdu připomínají třísky. Bohužel jsem to nevyfotila v procesu vzniku. J

      Vymazat
  2. Jituško,ty polštáře jsou nádherné,moc se mi líbí.
    Příroda udělala opravdu velký skok,máš krásné kytičky.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš polštáře parádní a květena taktéž. Měj se hezky.mLenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, ten vzor je zajímavý. Musím také vyzkoušet. Z které Švadlenky to je ??
    A krásně Ti to na zahradě kvete. Jen ty deště, trochu moc to už rozmáčí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško je to č. 50 z r. 2016 (duben). Kdybys to nesehnala, ozvi se. J.

      Vymazat