neděle 25. července 2021

Podsedák na lavici

 Manžel dostal od synovce krásnou dřevěnou lavici na terasu. Pustila jsem se do šití podsedáku. Vzala jsem všechny nashromážděné staré rifle a stříhala čtverečky 14 x14 cm. Z jiné potom 10x10 cm. Ušila jsem bochánky, sešivala je do řad, vycpala část drceným molitanem, do časti jsem nadrobno stříhala odstřižky vatelínu z různých výrobků. 




Pravda je, že riflovina je dost tuhá a těžká, tak se s tím ke konci dost blbě pracovalo a začištění není dokonalé, ale sedí se na tom dobře.  A je škoda, že ta lavice neni moc vidět. Ale když na sezení je hrozně tvrdá 
A kvetou denivky.. .







10 komentářů:

  1. Já mám naplánováno udělat si ze starých riflí taky polstr. Ale na zahradní dřevěné křeslo. Zatím jen hromadím materiál, takže bude spíš až příští rok....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky mi přispěly kamarádky a kolegyně. Skončilo to tak, že jsem některé rifle zašila a vracela, protože mi je bylo líto rozstříhat. A jinak měly jen typické prošoupání na stehnech. Taková jsem já, matinko...😍

      Vymazat
  2. Jituš,podsedák je moc pěkný,ale ta práce.Riflovinu šiju nerada,lámu jehly,ale zase je lepší,že na sezení je to pevné.
    Denivky mám ráda,jsou krásné.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, zlomila jsem taky jednu a druhá je úplně tupá.

      Vymazat
  3. Jituš, buřtíkový podsedák se Ti povedl, je prima. Z rifloviny jsem šila jednou velkou deku ze čtverců a podšívala ji flanelem. Musela jsem ji šít na starém stroji po babičce, jen ten to prošil v pohodě. Nakonec jsem ji darovala kamarádce, které se líbila. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, na deku mám připravený taky materiál. Ale teď si říkám, že bude asi hrozně těžká (myslím váhově, vzor mám vymyšlený jednoduchý), tak nevím, na co bych ji používala. Možná přes gauč - jako přehoz. Uvidím. Mám ještě několik "rozpracovaných projektů".

      Vymazat
    2. Jitko, kamarádka ji má dodnes právě jako přehoz přes gauč na chatě. Těžší tedy opravdu je...Ahoj Lenka
      www.babilenka.cz

      Vymazat
  4. Jituško, to je nádhera a to muselo dát práce. Měj pěkné dny v novém týdnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuju, nejhorší bylo dokončení,s tím vycpaným dílem se už blbě pracuje. J.

      Vymazat
  5. Ten podsedák je skvělý, ale práce to musela být ukrutná, a proto chválím za statečnost 😜😁

    OdpovědětVymazat