úterý 28. září 2021

Povídání s naší vnučkou

- tou starší, 3,5 roku - je zajímavé. Ona na nás "šlonsky " , my na ni česky. Jen jednou jsem se musela o prázdninách (byli u nás s bráškou, 6ti letým, sami - bez rodičů) zeptat, co to ta Klárka říká. Koho by napadlo, že když říká "babičko, šůšim", (nevím, jestli se to tak dá napsat, ale rozhodně to tak znělo) že  má žízeň. Takže když došlo na to, že nechce majtky, věděla jsem, že bude běhat s holou dupou. Má s nimi nějaký problém. Domluvily jsme se s maminkou, že jí zkusím ušít kalhotky s nohavičkou. Tady jsou.



Povídání, návod a střih jsem  našla už kdysi u "budilka.cz". Teď jsem si ho našla znovu a použila. Látka se slony by měla být bavlna s elastanem, látka s kočkami bavlněný úplet. U kalhotek se slony jsem udělala tunýlek s gumou, u kočkových jsem použila pružnou kraječku. Jen jak tady to dítě nemám, tak jsem zvědavá, jak jsem trefila přes měření a vážení velikost. Uvidíme.

Krásný podzim všem. 



4 komentáře:

  1. Povídání s mrňaty je moc hezké,ale než se na to přijde,co vlastně chtějí chvíli to trvá.Ale je to roztomilé a milé.
    Jituš,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, moc pěkné kalhotky. Jsem zvědavá, co jim řekne jejich nositelka. Veselým průpovídkám naší vnučky Alice se také často usmíváme. Zdravím do Zdib pěkného motýla i ostatní členy tvé domácnosti. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, usmívám se tady při čtení Tvého příspěvku. Někdy mě naše vnučka Maruška musí taky přeložit, co říká její mladší sestřička. Hlavně dřív, když byla menší. To pšáni byly nanuky, suvlaky byly okurky... Kaťata jsou parádní. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Kalhotky jsou šikovné, líbí se mi motiv s kočkami.

    OdpovědětVymazat