středa 11. května 2022

Marta

Marta Slunečnice dnes píše na svém blogu o reklamě. 

Když to jde, snažím se reklamy přeskakovat nebo přežít v koupelně. Reklama dokonce způsobila, že nikdy, ale opravdu nikdy nic nekoupím na Alze. Nemám moc ráda reklamy s dětmi - například ta holčička, co kulí oči na maminku, která předmývá nádobí...Některé jsou úsměvné - zlatý krém z lékárny, kofola. Líbily se mi reklamy s Ivanem Trojanem, ale to už je taky pár let. No, víc jich asi neznám.

Ale už kdysi ( asi 2010) mě zaujala tato. Kvůli příběhu (uznejte, ten závěr bych nečekala) a hudbě. 

Píseň Somewhere Over the Rainbow mám dokonce jako vyzváněcí tón na mobilu. Občas se lidi diví, že mi dlouho trvá, než hovor vezmu, ale já si jen vychutnávám hudbu. Nevím, jestli blbě vidím nebo je to opravdu hodně nekvalitní záznam - rozmazaný, ale jinou verzi jsem nenašla.



2 komentáře:

  1. Jitko, já reklamy také nemusím. Odcházím, třeba pověsit prádlo, zalít květiny, nebo háčkuji kolečka.
    Krásně ti kvete vše na zahradě. Posílám pozdrav do Zdib. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, víš, že tuhle reklamu vůbec neznám? Koukla jsem se. Já cíleně reklamu nevyhledávám, dnes už ne, dřív pracovně ano, ale přepínám jen, pokud mě nezaujme na první dobrou. Díky a měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat