neděle 21. ledna 2018

A co dál?

Top deky On Ringo Lake podle Bonnie H. jsem právě dokončila. Udělala jsem k ní ještě borduru z modrých látek, které jsem použila na bloky, protože mi vycházela úzká- jen 110 cm. Teď je široká asi 135 cm. Zkoušela jsem borduru jen z jedné látky, ale nelíbilo se mi to.
Nyní už jen přidat střední vrstvu, zádíčka, sešpendlit, prošít, olemovat a je hotovo. Jenže pořád přemýšlím o tom, že místo bavlny dám jako poslední vrstvu něco chlupatého. Jenže co? A jak? A vydrží to stejně dlouho jako ta bavlna? Takže hromada otázek ke studiu.

P.S. Nemáte některá zkušenost s prošíváním chundelatých dek ? Zkoušela jsem malý kousek, ale jen s nizoučkým chloupkem. Spíš jako samet. A ještě bez vatelínu. Šlo to dobře, ale je to tak na léto k televizi.

3 komentáře:

  1. Jitko, deka vypadá moc pěkně. Na některých quiltech jsem místo střední vrstvy a zádiček použila silnější fleecovou deku z JISKu.
    Ještě jednou dík za pomoc při mystery. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Top se ti moc povedl, Jitko. Podařilo se ti přidat víc té modré, taky to mám v plánu, ale jinak. Z prošíváním minky mám velký respekt. Kamarádka to u dětské deky vyřešila tak, že ke klasické prošitý délce s vatelínem ještě dozadu dala minky a prošla jen velké čtverce. Já jsem kdysi naštvala na dekou top, ale ručně.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná, moc se mi líbí. Jednou bych to chtěla mystery zkusit taky. Jenže se šije v období, kdy trávím tolik času v práci, že zatím jen jednou... J.

    OdpovědětVymazat