pátek 2. března 2018

Mamko, hodila by se mi...

deka do fialova a tyrkysova. Jo? No tu mám  asi 5 let rozešitou. Tak já ti ji došiju.
Bohužel v té době jsem s patchworkem začínala a tak nějak jsem neřešila, jak mi sedí švy, jestli mám dost látek a vzor jsem vymýšlela při šití (no, to mi dost zůstalo, kreslení vzorů předem není moje silná stránka). Jenže párat ušitou část (asi 1/4 deky) se mi vůbec nechtělo. Tak jsem opravila pár nejhorších kousků a došila ji.
No a pak přišel další problém. Sešila jsem top s vatelínem (který byl nějak "lepivý" a vůbec mi neklouzal po desce stroje). Myslela jsem si , že to zkusím, jak mi poradila Věrka, deku přišiju jen v tom tmavém vzoru, což by mohlo stačit. Jenže deka se mi táhla a nebylo to hezké. Nevím, jestli jsem koupila nekvalitní deku (I když na pohled vypadala vcelku dobře a nebyla až tak laciná), při nákupu mi šlo hlavně o barvu. Takže jsem to vypárala. No a při tom párání jsem si vzpomněla, že jsem kdysi u Jamaly viděla návod na sešívání - svazování dek (tímto jí děkuji za zveřejnění nápadu a návodu). Tak jsem to vyzkoušela a myslím, že výsledek je super.
 

 


 
No a tady jsem vyfotila naši "záhadu loňského roku". Na listě kytky na okně v koupelně se mi objevila tato čísla. Okno je na západ, je na něm klasická záclona (bez číslic a písmen).
Vůbec nás nikoho nenapadá, jak se to mohlo stát.
 

5 komentářů:

  1. Deka je opravud nádherná. Ono je těžké tahat vatelín po stroji, dala bych tam nějaké ultratenké plátno. Třeba Bavlněný svět nabízí jemnou bílou ve 240 cm široké verzi. Byla by to vrsta navíc, ale nepodstatná. Ten spodek bych pak buď zase přivázala, nebo bych si dala práci s tím, že to nastehuju jako dva švy vedle sebe a pak bych šila mezi tím. Nemohlo by to už pracovat. Nebylo by to ni tak strašné, protože by to nebylo hustě. Děkuji za návštěvu u mne na blogu. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip na slabé plátno, pokud se ještě někdy rozhodnu šít s dekou. Ale u toho svazování bych asi zůstala. Prošití chlupaté deky se mi nelíbilo ani když se mi to zrovna nekrabatilo a netáhlo. Přeji krásné, snad už jarní šití a spoustu nápadů, ať máme my ostatní nad čím žasnout. Jitka

      Vymazat
  2. Nádhera, je super, že jsi ji dokončila.

    OdpovědětVymazat