neděle 15. října 2017

Konečně SAMA a DOMA

Miluji svoji rodinu, ale někdy prostě chci byt sama. Dělám leccos - nebo taky nic. Tento víkend jsem 
byla s kamarádkou na houbách (i když jsme jich moc nenašly, na smaženici bylo) a krásně jsme se prošly.

 Posekala jsem zahradu, vyhrabala listí, sklidila maliny,  rajčata (objevila jsem konečně kontejnery na bioodpad, který se nám nevejde do kompostovače)
 Hokaido
Přemýšlela jsem, jestli uklidit rostliny v květináčích, ale jako obvykle jsou tdď nejhezčí
No a vecer jsem šila. Prostírání pro mamky kamarádku a pro sebe malý ubrus (50x50 cm)
Letos mi už dvakrát bylo naznačeno nebo rečeno, ze jsem moc úzkoprsá. Tak jsem se při aplikování listů trochu odvázala a udělala to "free".
No a dnes jsem byla na floristické show. Vánoční a dušičkové




 

No a mezi tím jsem "dala" jedno okno, několik praček, přesadila několi pokojovek, ale hlavně NEVAŘILA  jsem (tedy kromě smaženice).


1 komentář:

  1. Jíťo, pěkně sis to užívala. Šité podzimní listí je moc pěkné. Posílám pozdrav. M.

    OdpovědětVymazat