sobota 13. října 2018

Mám ráda výtvarné umění, 

Jak v galeriích tak i to pouliční. Ovšem s některým současným mám problém...jak tvrdí manžel, ještě "jsem do toho nedorostla". Bohužel jsem ne u všech "soch"vyfotila kvalitně popisy-tak se jen můžeme dohadovat, co tím chtěl autor říci.





No a tady něco, čemu rozumím i bez popisků


A ještě moje oblíbené "Křížové cesty" 


Tento kostel byl tak přezdobený, že jsem tam asi ani křížovou cestu nenašla

Všechny fotky jsou z Malty, moderní umění zdobí hl. město - Valletu.

2 komentáře:

  1. Ty bílé moderní sochy jsou některé vtipné, ale nedokážu si představit, dívat se na to pořád, třeba na náměstí. Když pak člověk občas zjistí cenu, tak je v šoku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ale myslim, ze tady je mají jen docasne. Uz jsou místy i poškozené a asi nevydrží dlouho. Beru, ze jsou i takováto díla, ale tady jsou opravdu v historickém centru. J.

      Vymazat