neděle 23. června 2019

Kamarád

slaví kulatiny.  Manžel s kamarády-sportovci mu pořídili elektrokolo, ale já jsem přemýšlela o nějakém osobnějším dárku.
Už na jedné ze společných cest jsme zjistili, že stejně jako my kouká po dveřích a rád si je vyfotí. Hlavně ty staré, co mají něco za sebou. 
A tak jsem sedla k počítači, vybrala ty, co se mi nejvíc líbily a "udělala" z nich kalendář. Na internetu jsem našla citáty na téma "dveře". Ostatní fotky dostal na CD se slovy...tady všude jsme si na Tebe vzpomněli. Tak snad se mu dárek líbí
 
 

3 komentáře:

  1. krásný dárek, nejsou jedny dveře z Předkláštěří?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ty na druhé fotce jsou z Krakowa, ostatní různá místa - většinou Maďarsko (Máriapocs, Ják, Szeged)- a myslím, že ty čtvrté jsou z Kieva. J.

      Vymazat
  2. Povedený dárek k narozeninám. Vždy, když se podívá kamarád na kalendář, vzpomene si na vás. M.

    OdpovědětVymazat