pondělí 18. listopadu 2019

Tak nějak

se mi nechce pouštět do velkého díla. Věnuji se drobnostem. 
Visačky - třeba na kufr. Nemusím tam psát jméno, ale snáz si člověk kufr pozná.
Ekologické odličovací tamponky pro kamarádky - už jako vánoční dáreček včetně sáčku na praní a vánoční ozobičky
 Softshellové čepice pro vnoučata.
Taštička na "něco". Obrácená aplikace, kterou jsem rozešila na kreativní dovolené.  Jeden z postupů, který jsem moc chtěla vyzkoušet, ale už se k tomu asi nevrátím.


Letos nám na zahradě vyrostlo několik mochyní peruánských (dvě jsem zasadila já, ostatni matka příroda - ze semínek z nedozrálých plodů z kompostu. I když, když vyklíčily, tak asi byly zralé, ne? Tyto dozrávají doma v krabici. Zkusila jsem jednu mladou rostlinu dát do květináče a do garáže. Prý by měla přežít a uspíší se tím sklizeň. To by mi udělalo radost. Dost na nich "ujíždím".

3 komentáře:

  1. Pěkné drobné dárky udělají radost. Mám na zahradě také mochyni, ale židovskou. Pěstuji pro její okrasné lampiónky. O jedlé peruánské jsem ještě neslyšela. Jitko, díky. Zase jsi mi rozšířila obzory. Posílám pozdrav do Zdib. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě slyšela, plody se prodávají v obchodech pod jménem Physalis. Já jen na ty latinské názvy nejsem. A rozhodně můžu doporučit. Používají je i cukráři na ozdobu luxusních zákusků. Dají se koupit semínka i sazeničky. J.

      Vymazat
  2. Jituško, ty visačky jsou super, nikdy jsem je nešila a po rodině by se užily. Díky za ispiraci.

    OdpovědětVymazat