pátek 21. února 2020

Neratov 

v Orlických horách.
Když jsem se v létě zúčastnila kretivní dovolené, několikrát jsem zaslechla, jak se účastnice baví o 
Neratově. Nedalo mi to a zeptala jsem se, o co jde. Zjistila jsem, že je to maličká vesnice - spíš poutní místo - a směrem, kudy pojedeme po ukončení pobytu k mamce. Zastavily jsme se tam a stálo to zato. 

 

   

  

  

 

 




5 komentářů:

  1. V Neratově jsme už byli několikrát. Fascinuje mně skleněná střecha kostela a mnoho práce na úpravě areálu ,která je rok od roku vidět.
    Mimo jiné, v místním pivovárku je sládkem náš kamarád Jirka. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme si prohledly jen kostel, pospichaly jsme a navic se hnala bourka. J

      Vymazat
  2. Toto je moje srdcovka! Kdykoli se dostanu do Orlických hor tak se tam musím zastavit. To místo má úžasnou atmosféru.A nejen kostel,ale i celé údolí nad ním!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, tam je tak krásně, jednou se do Neratova chci podívat.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat