pátek 26. března 2021

Tulipánový záhon





Už loni v létě se mi zalíbil vzor Bonnie H. Na netu jsem našla několik podobných vzorů, ale tento se mi líbil nejvíc. Protože jsem nenašla rozpis, tak jsem si ho udělala sama. Už na podzim. No a teď přišla jeho chvíle. A protože jsem před rokem šila jarní ubrus pro mamku a pro nás, tento běhoun  (cca 120 x 40 cm) dostane manželova maminka. 

Tento malý ubrus mám na noční stolek. Zkoušela jsem několik variant, jak bloky poskládat. 



 

 

No a jeden velikonoční pozdrav. Krásné jaro všem. 




5 komentářů:

  1. Tulipány super. Ale ten druhý vzor, i když ne v mých oblíbených barvách je naprosto luxus!

    OdpovědětVymazat
  2. Jitušš,nádherné vzory.Každého,kdo tohle umí obdivuji.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, oba ubrousky jsou moc pěkné. Tulipány jsem šila lońské léto a určitě se k nim ještě vrátím. Přeji pěkné jaro do Zdib. Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, moc krásné vzory. Pěkná práce. Měj hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tulipánky jsou nádherné. Deka z nich se mi u Bonnie moc nelíbila, ale běhoun super. A ten druhý ubrus nádhera. Pro mne moderní vzor, ale výsledek je naprosto úžasný, moc se povedl. Prošívání také super.

    OdpovědětVymazat