sobota 19. května 2018

Celý den

jsme něco dělali na zahradě. Ale včera jsem celý den šila. Povlak na meditační polštářek, polštářek se želvičkami, malý ubrus ze zbytků - ušitých - z různých dek a ještě menší pro babičku na stoleček na zahradu . Většinu jsem měla rozešitou, ale všechno jsem prošila a dokončila.


5 komentářů:

  1. Všechno máš krásně prošitý. Nejvíce se mi líbí želvičky a ubrus ze zbytků. Mám také co prožívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha samozřejmě prošívat, automatické opravy mě opět dostaly.

      Vymazat
  2. Jitko, také se mi líbí želvičky a prošívání na fialové látce. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, želvičky mi šly krásně přes papír, ale pak jsem nevěděla jak dál a snad dva měsíce jsem čekala na nápad. Je to jeden blok z celé deky. Nakonec skončily jen "ve vodě". Ale snad udělají i tak radost. J.

      Vymazat
  3. Jo, a to prošívání na fialové látce je vlastně omyl, zapomněla jsem, že mám na cívce bílou nit. Kdybych to věděla, tak bych se asi víc snažila, aby obloučky byly víc kulaté.J.

    OdpovědětVymazat