neděle 3. června 2018

Ringo Lake

Po dokončení a po západu slunce. Tak jsem si říkala, že fotek různých výrobků ve dne mám hromadu a zkusím jednou večerní - navíc u toho jezera se to přímo nabízí.
Ale k dece:
Zimní Mysetry podle Bonnie H., které se začíná šít na Černý pátek ( teď to bylo 25.11.2017) a poslední pokyny byly zveřejněny asi na Nový rok. Oproti původnímu návodu jsem šila deku menší, výsledek je asi 140x210 cm. Prošívala jsem top s nějakým vatelínem, potom jsem přišpendlila a přistehovala zadní stranu - bledě modré minky. Využila jsem vzoru a prošívala jen ohraničení bloků. Deku nakonec dostal manžel, který mi s ní pomáhal (vytahal všechny špendlíky).
 


 
Poprve jsem zkoušela šít na terase - napřed mi to připadalo divné, ale nakonec to bylo fajn. Krásně mi tam voněla levandule a růže, nad hlavou mi létala letadla... Jen nějaký soused začal ve 21:07(v sobotu!!) sekat zahradu. To nepochopíte (já už jsem měla došito). A někdo ve vesnici začal ve 23:10 střílet "rachejtle"...Ach jo...
  

4 komentáře:

  1. Jitko, deka se ti fakt povedla. Je krásná i v tom šerosvitu.M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, deka je úžasná, líbí se mi, jak jsi vyřešila ten okraj z tyrkysových pruhů, je to paráda. Pořád přemýšlím, jak se ti daří dát na blog více fotek vedle sebe, já to neumím :)). Ale ta od Bonnie by si zasloužila fotku velikou. Slib, že přefotíš venku, prosím, prosím. Moc mne baví, jak v jsou v různých verzích různé modro-tyrkysové tóny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, jestli přežiju dnešní vedro, tak ji odpoledne vyfotím na sluníčku. A poíšu, jak dávám víc fotek vedle sebe. J.

      Vymazat