čtvrtek 28. června 2018

Před dovolenou

jsem zkusila obrázek šitý přes papír ( vzor jsem našla už před časem někde na pinterestu, teď jsem se odhodlala...Je malý, asi 35x30 cm. Ještě nevisí, s prošitím jsem si pohrála. (Teď koukám, že jsem ho fotila ještě před zapošitím a ostříháním nití)

 

Dceři taška k bílým šatičkám.Vzor už jsem jednou použila.

A na zhrádku se nám slítají motýli. Líbí se jim hlavně květy "verben" , jejichž semínka jsem si dovezla z Maďarska. Měly by to být trvalky, mám už je asi 3 roky, navíc krásně vysemeňují.  A tak nějak "zjemňují" pohled na záhon.
 
No a taková u nás byla v týdnu brzy ráno obloha.

Všem přejí krásné léto! J.

1 komentář:

  1. Ta taška se kládaným PW je nádherná. Dcera má štěstí, že má tak šikovnou maminku. Přeji krásné léto.

    OdpovědětVymazat