úterý 27. listopadu 2018

Inspirace Čínou

Good Fortune Mystery. To je název letošního šití s Bonnii H. Doslova Dobré štěstí. Nebo Kus  bohatství? Ale to by asi Čech neřekl. Takže : Hodně štěstí ? Asi záleží na naší představivosti (a jazykových zkušenostech :-) ), co si pod názvem představíme.
Já jsem v Číně nebyla, ale na fotografiích, které Bonnie do příspěvku vložila a které ji inspirovaly, vidím barvy, které mi připomínají dovolenou ve Vietnamu ( konec konců jsou to sousedé). Úžasnou dovolenou. Takže deku budu šít ve stejných barvách a budu vzpomínat.
Na velkou deku kopa bločků neutrální-červená. Přestože budu šít zase menší deku, je jich opravdu hodně. Ani jsem je nestihla rozžehlit, nechám si to na pár dnů dovolené, kterou ještě musím vybrat.

Ale prošila jsem vánoční dečky . Pro nás, pro babičku-tchýni a pro sestru. Ještě mi zbývá prošít pro moji mamku a druhou sestru. A pro dceru, která nakonec nechtěla šestiúhleníkovou (ta je na mém stolku v práci) a vymyslela si kosodélník.


 

 

6 komentářů:

  1. Jitko, Ty jedeš. Já zatím vybírám látky a Ty už máš ušito. A vánoční dečky jsou prima. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím, Vánoce jsou za bukem a ještě jedu na pár dní do Maďarska. Tam budu zažehlovat. J.

      Vymazat
  2. Jituško, to je super, že šiješ Gold Fortune, myslela jsem na tebe. Já taky neodolala.

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely 4-patches and hexie stars.

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem se na to těšila. Jen jsem si myslela, že si stihnu uklidit pracovnu, ale pořád to tam vypadá no- "pracovně" J.

    OdpovědětVymazat