úterý 6. listopadu 2018

Totální antidepresivum

Popisovat celý můj DEN BLBEC nebudu. Jen dvě poslední "příhody": po příchodu domů ve schránce papír : Odpojili jsme vás od plynu, netěsní vám v HUPu nějaký ventil, objednejte si U NÁS opravu (a zaplaťte). Objednala jsem opravu při nahrávaném telefonátu. Měl se mi do dvou hodin (tedy do 17.20) ozvat technik a DOMLUVIT SE, kdy to přijede opravit, protože ta slečna, co jsem s ní mluvila to samozřejmě neví. Na co tam asi je? A co myslíte? Volal? Nevolal!
No a aby toho nebylo málo, tak nám nefunguje telefon. Nahlásila jsem poruchu ON-LINE, protože zbytečných rozhovorů už jsem měla dost. Taky mě měl někdo kontaktovat . A taky se nic neděje. 
No a teď jsem si chtela udělat k tomu psaní kakao a zjistila jsem, že mi zkyslo mlíko.
Tak jsem si alespoň zpříjemnila večer dlouho plánovaným šitím. Látky jsem měla doma už asi tři roky. Vzorek jsem viděla na pinterestu - bez návodu, tak jsem počítala a počítala a šila a párala. Nevím, jak je to možné, ale přes všechnu snahu nejsou všechny spoje bezchybné. A jak je vidět na posledním obrázku, i vzor jsem popletla.


2 komentáře:

  1. Jitko, někdy se to tak povede, že lítá prašivec a je z toho den blbec. Ale jinak sis pěkně pohrála s trojúhelníčky. Co z nich ušiješ ? M:

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško jen dečky (asi 40 cm v průměru)na stůl pro dceru, má "moderně" zařízený byt, tak se jí to bude hodit barevně. Asi s klasickou červeno zelenou bych u ní moc neuspěla. A druhou dečku ještě nevím. Dnes plánuju, že se večer budu zahřívat u prošívání.

    OdpovědětVymazat