čtvrtek 19. září 2019

Blíží se

listopadový BLACK FRIDAY  a já jsem konečně došila Mystery Good Fortune z ledna podle Bonnie H. Počítám, že koncem října vydá doporučení na další mystery a už se těším. Ale asi nebudu šít velkou deku.
Takto dopadla ta moje loňská: 
Velikost cca 135x180 cm
Výplň nejslabší vatelín
Zadní strana minky
Prošívala jsem top s vatelínem. Potom teprve přišpendlila minky a prošila lem - v šíři všech tři bordur. Šila jsem dost velké meandry a už tak je vidět, jak je ten okraj tužší než střed. Jen v jednom místě se mi to trošku shrnulo. Střední část zad byla tím pádem dost volná, tak jsem ji ještě na několika místech bodově přišila k topu a vatelínu (a už nevyfotila). A už jsem s ní seděla u televize- zapošívala jsem konce nití.
    



PS. Black Friday bude letos 29.11., nevěřte různým prodejcům, hlavně elektroniky a oblečení, že je v květnu, v srpnu, září a podobně, to  nás jen chtějí dostat do obchodů.

4 komentáře:

  1. Jitko, deka se Ti povedla. Už se také těším na další návrh od Bonnie. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Congratulations on finishing Good Fortune! It is lovely.

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto úžasné, nádherné. Miluji ty modré kytičkové látky. Já osobně mám z minky velký respekt, ještě jsem si na ni netroufla, stačí mi, jak nadávají děvčata z klubu. Chce to asi prošívat jen jako velké čtverce. Ale na druhou stranu, deka je pak krásně "ňuchňací", já mám spíš tužší přehozy. Určitě to stálo za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, na celou deku prošít minky jsem si netroufla, ale ten okraj šel dobře. Musím přiznat, že jsem se spoléhala na to, že se to v tom "volnějším"středu ztratí, když to nebude akorát. J.

      Vymazat