pondělí 16. září 2019

Často jsem přemýšlela,

Jaké to je šít společně s jinými švadlenkami někde v klubu, o víkendu. Letos jsem se už v lednu přihlásila na celý krativní týden. A zjistila jsem, že to není pro mě:
1) nebavilo mě šít podle plánu - třeba tašku, když bych měla náladu na vánoční tvořeni
2) těch 20 bab nadělá dost hluku, který mě prostě rušil
3) nic jsem nedošila. Tedy kromě jednoho vánočního zvonečku
Tak teď jsem se dostala k tomu, abych postupně vše dokončila ( no, ještě u televize zapošít nítě).
Velká taška - někdo říkal na 10 kg brambor, já ji vidím spíš na pláži. Na kurzu drhání jsem si upletla přívěšek na zip.

 
 Dva polštáře - jeden vzor lilie, druhý Jing a jang.
 


Kromě toho jsem včera ještě ušila podložky do dvou košíků na "kafe" a co je k tomu potřeba (rozuměj: dortík, mléko, voda). Manžel je objednal u kolegy z práce a teď je používáme jako příležitostné dárky. Budu si ten svůj už muset schovat, nebo o něj taky přijdu.
Krásné babí léto všem.

1 komentář:

  1. Ahoj Jitko, já chodím šít do pw klubu 1x měsíčně. Šije stejná parta děvčat. Vždy se tam moc těším. I když došívám vše až doma. Jsem pomalá, ale neva.
    Máme bezva vedoucí, vždy nám připraví něco zajímavého na šití. A legrace, ta tam nikdy nechybí.
    Oba Tvé polštářky se mi moc líbí. A košíky jsou jistě super dárkem. M.

    OdpovědětVymazat