úterý 21. července 2020

Ženské domovy

Byly postaveny v Praze na Smíchově v roce 1933 jako příklad řešení bytové situace mladých, svobodných, zaměstnaných žen. V roce 2002 byla budova zrekonstruována . Podle mě je to úžasná stavba. 
Tedy s tou fotkou nevím, nevím. Chtěla jsem tam celou budovu, tak jsem použila funkci panorama. A takhle to dopadlo. Ve skutečnosti má dům z pohledu stojícího před budovou vzhled písmene U, podle chodeb a podle plánku písmene H?.
Téma 28:       Architektura




Téma 27:        Street foto




3 komentáře:

  1. Ženské domovy jsou velmi zajímavá stavba. Hledím na street foto a něco mi to připomíná. Musím se zeptat vnučky, zda jsme tam spolu nechodily. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo.... Smíchov. Moje rodná čtvrť... i když zrovna tenhle spodek je takový momentálně ne moc hezký, hlavně okolo Knížecí a autobusáku. Zbourali tam spousty staveb mezi Knížecí a Smíchovským nádražím. A co si budeme povídat ani okolo nádraží to moc parády nedělá, o samotné nádražní budově ani mluvit nebudu. Snad ta modernizace už bude brzy. Dneska jsem koukala na fair plán výzvy a už mi zbývá jen málo témat které mám šanci nafotit v nejbližším okolí.... a je jen jeden žolík! Takže ta pravá výzva teprve nastane!

    OdpovědětVymazat
  3. Parádně to zvládáš.Líbí se mi to moc

    OdpovědětVymazat