středa 27. ledna 2021

2. a 3.

 citron nám vyrostl na rostlině, kterou máme 3 roky. Hned po zakoupení se urodil 1 plod. Letos na jaře měla rostlinka snad 40 květů, bohužel kromě těch dvou všechny plody ještě malé opadaly. Ale ty dva, ty jsou...naše

 


A ještě nová dečka do práce na stolek. Dostala jsem od švagrové k vánocům kousek hodně barevné, krásné látky. Napřed jsem nevěděla, co s ní, ale už ji mám spotřebovanou. Mám rozešitý i ubrus na stůl do kuchyně.



 

5 komentářů:

  1. Citroník je krásný když kvete, ale vypěstovat i plody, to je paráda. A ta dečka je také šmrncovní. Půlené čtverce to já ráda. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi dobrá,že jsi vypěstovala citrony.
    Dečka se mi moc líbí,nepřestanu takové práce obdivovat.
    Měj hezké dny Jituš

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, tak ty dva citronky jsou úchvatné. A je to tvůj úspěch, že vydržely. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano děvčata, mám z nich radost, jako by jich bylo 5 kilo😍. J

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat