sobota 6. února 2021

Blíží se jaro.

 Zasela jsem mochyni peruánskou a vlastně minulý týden jsme dojedli posledni plody z loňské úrody. Bohužel většina plodů už byla spíš usušená než zralá, ty šly na kompost- potom vždycky čekám, kde se objeví na záhonku nějaká nová rostlina. Ty dobré už nebyly tak žluté, ani tak sladké, ale pár jsme jich ještě sezobali. Příště jich pár zkusím nechat v garáži, tam není tak teplo.

Taky jsem došila větší dečku (80x80cm) z vánočního dárku.  Zbylo mi pár kousků, tak do košíčku na pečivo.





Prošívala jsem asi dost volně, ale snad to nebude vadit.

5 komentářů:

  1. Mě mochyně nešla, nedozrála i když jsem jí měla ve fóliáku. A mám jí hodně ráda, ale je tu u nás na ní asi ještě dost studené počasí. I když v posledních letech tu jsou léta hodně teplá.... možná by to stálo za zkoušku. Deka je moc hezká, jemný vzorek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy mě se osvědčilo naset ji už v lednu, potom začne (alespoň u nás) začátkem srpna dozrávat. Letos jsem zkusila vydloubat semínka z koupených plodů a myslim, že vzešly rychleji než koupená semínka. J.

      Vymazat
    2. Aha! Díky ale to už nestihnu, nemám kde koupit semínka....a nějak jsem jí teď v obchodě neviděla prodávat.

      Vymazat
  2. Jitko, deka je hezká, jemná. Mochyni židovskou mám na zahradě, ale peruánskou jsem ještě nepěstovala. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš,dečka do košíku je moc krásná a myslím,že hodně pracná,ale ty jsi šikovná.
    Mochyni znám jen podle názvu,ale krom balkonu bych ji neměla kde pěstovat.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat