úterý 10. listopadu 2020

36 bločků

 36 hodin práce. Už v létě jsem si naplánovala šití vánočního ubrusu. Ještě že jsem začala tak brzy.  Na mojí design floor práce přibývala pomalu. Velikost je cca 70 x 70 cm. Prošívala jsem do hvězdiček. Schéma je z Pinterestu, šablonu jsem si podle obrázku upravila z jiné šablony.

 




 






Jeden podzimní pozdrav. 


6 komentářů:

  1. Jituš,ten ubrus je úžasný.Obdivuji,sama bych neměla odvahu se do takové práce pustit.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dílo! V tom bych se tedy asi vůbec při šití nevyznala... smekám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, měla jsem na stroji před očima a každý dílek je očíslovaný. Ale pozor jsem musela dávat pořád. Je pravda, že jsem ai myslela, že to bude jednodušší. J.

      Vymazat
  3. Jituško, to je nádhera. Krásná práce. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat