pondělí 16. listopadu 2020

UNITY dokončeno!

Možná si řeknete TEPRVE, ale já mám na celém procesu nejraději šití topu, když se vzor pomalu rýsuje. Toto bylo vlastně koronavirové mystery od Bonnie H.  No a teď dozrál čas na jeho dokončení.

Protože vím, že deka zůstane u nás doma, trochu jsem experimentovala při prošívání. Vyzkoušela jsem vínovou  a bílou nit, ale asi jsem měla vzít béžovou. Taky vím, že nemám trpělivost na pravidelné geometrické záležitosti...třeba rovná čára mi dělá problém. Zato různé křivky -například srdíčka mi jdou skvěle.  Na zadní stranu jsem dala opět minky, takže jsem prošívala jen top se slabým vatelínem a minky potom prošila jen na pár místech. 

Myslela jsem, že deku vyfotím jako vždy pověšenou na sušáku, ale prší-opět. (Bydlíme na takovém sušším místě, a teď je i u nás úplně nacucaná zem). 






A takto jsem sušila listí, aby mi do toho dnes napršelo. A přitom podle předpovědi nemělo. Jo, listí z javoru používáme jako přikrývku před mrazy na rostliny v květináčích, které zůstanou přes zimu na zahradě, a velké příští rok do kompostéru mezi posekanou trávu.





Pěkný podzim všem!

PS: je po dešti - snímek ze zahrady

5 komentářů:

  1. Jitko, pěkná práce a zajímavá barevnost. Sledovala jsem u BH. Ten nápad na minky na zádíčka musím také vyzkoušet. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, to je nádhera. To bych nedokázala. Měj pohodový den a i u nás furt prší.

    OdpovědětVymazat
  3. Deka tedy luxus ohromný! Já listím nic nepřikrývám, nemám pak ráda když uschne a zafouká a lítá mi to po zahradě, což mi lítá i tak. Všechno opadané, jen lísky si dávají na čas. Takže vše shrabu a jen prostě čučím jak mi to pěkně ty lísky zase zasypávají listím...

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy,nemám slov.Deka je nádherná,hotové umělecké dílo.
    Obdivuji Tě.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná barevná kombinace, nádherný výsledek.

    OdpovědětVymazat