pátek 20. listopadu 2020

Floric!

To byl název loňského Mystery s Bonnii H. Top jsem měla hotový od jara. A manžel na mě vymámil slib, že než začnu šít nové "mysterko", tak dodělám to staré. A protože už máme dek několik,  Floric si dnes odvezla neteř.





No a když u nás byla neteř, využily jsme krásného počasí  a vyrazily do Prahy. To nás neomrzí. Snažíme se najít místa, kde ještě  někdo z nás nebyl. A jak se ukázalo, Petra ještě neviděla Karlův most bez lidí. Z Karlova náměstí jsme vyrazily přes Kateřinskou zahradu na Karlov, odtud přes Ztracenku na Folimanku a na Vyšehrad. Ušly jsme 15393 kroků. 






Na Vyšehradě samozřejmě hřbitov





No a ty výhledy....




Krásný podzimní víkend!


6 komentářů:

  1. Jitko, deka " rozpustilost " se Ti výborně povedla. Neteř bude určitě spokojená. A ty procházky Prahou mi moc chybí. Máš tu hodně zajímavé fotografie.
    Zdravím do Zdib. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Trasu z Karláku na Karlov, Albertov, přes hradby ke Ztracence a do Kateřinské zahrady jsem absolvovala letos v červenci s Čerfem. Jsou to místa, kde jsem byla poprvé zase já. Deka je opět skvělá. proto jsem se do tohodle nepustila, i když mne to hodně láká, nevěděla bych, kdy skončit a za chvíli by jsme v dekách chodili i oblíkaní. Já když mne něco chytne, nevím kdy skončit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, taky bych šila co kde vidím, ale nemám tolik času. Nevim, jestli mám říct bohužel nebo bohudík. J

      Vymazat
  3. Nádherná práce,deka je opět úžasná.
    A děkuji za fotografie z Prahy,jsou moc krásné.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Frolid krásný. Ach jo, kdy já dodělám ty svoje mystery, nevím. Taky jsem si řekla, že nové nezačnu před dokončením, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná práce. A hezká procházka po Praze. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat