středa 27. dubna 2022

Návštěva

Tento týden tady máme dceru s vnučkou. A venku se udělalo docela hezky. Takže bezva týden. Zkoušely jsme nová vykrajovátka, "růžové linecké" a máslové sušenky ke kafíčku. 

Máslové sušenky jsem zkusila i kokosové a oříškové, jsou dobré. 
Růžové linecké nám po upečení moc nechutnalo, cítily jsme z něj "chemii" z jahodového pudinku. Teď po 2 dnech se trochu rozležely, tak je to lepší . I když tu růžovou jsem si představovala víc růžovou. 
Upečené
Před pečením


Oli už jí sama. Protože nesedí, je v autosedačce. A protože jí v 8 měsících ještě leccos z jídla upadne, ušila jsem jí 2 tmavší trika. Teplejší s delším rukávem, plátěné na léto. Obě jen na suchý zip, aby oblékání hladového děcka netrvalo dlouho. 


Střih z internetu  Izzy top mi moc vyhovuje a holkám taky.  Z dalších zbytků jsem ušila dvoje tepláčky.

No a odpoledne trávíme na zahradě. Oli se seznamuje s trávou, modřenci, tulipány. 
Letos mi kvetlo několik čemeřic, které už jsem zapomněla, že jsem je kupovala. Jedna z nich je tmavě fialová, další tato plnokvětá .



3 komentáře:

  1. JItko, krásně si užíváš čas s vnučkou. Trika i tepláčky se mi líbí. Pro mrňata se pěkně šije. Posílám pozdrav. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jitko, prima tvoření pro vnučku a sušenky ke kávě určitě výborné. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, užíváš si toho broučka. A krásné tvoření. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat