pondělí 3. srpna 2020

Konečně

jsem se dostala k dokončení několika drobností
Pro neteře jsem do tomboly na zimní ples lidušky ušila pár jehelníčků (mají za úkol každý mladý muzikant donést pár drobností, maminka jim většinou dělá svíčky, tak ať mají změnu). 

Uháčkovala jsem levandulové koblížky . Moc mi to tedy nešlo. Příště musím vzít slabší přízi. Ale tady ta fialková se mi moc líbila a bílá zase ladila k fialové látce.  Tu bílou látku bohužel zkresluje ta usušená levandule uvnitř - vypadá spíš jako šedivá 😒
 
Mamce na zahradě rozkvetl ibišek - má jich namožených asi pět keříčků - no, keřů -  kolem terasy. Myslím, že bych měla splněna témata 24  a 29, ale když ono toho kvete tolik!

Téma 29:       Bílá  ( hortenzie latnatá)


Téma 24:     Červená  

(denivka Jan Pavel II., dovezla jsem si ji před 13 lety z Polska a už udělala radost několika kamarádkám)

8 komentářů:

  1. Jituš,obdivuji jehelníčky a levandulové koblížky.Také se na ně chystám,ale pokud jsem ve městě zapomenu si koupit fialkovou přízi.Doma mám jenom červenou a šedou.
    Ibišek ti krásně kvete a výzvu jsi opět krásně splnila.Také bych ráda pokročila,ale já dávám vždy najednou týden a tam mi chybí moderní technologie.Snad na něco přijdu.
    Měj hezký týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na technologie se taky chystám, mám jich kolem sebe -v laboratoři dost, jen to musím nějak vymyslet

      Vymazat
  2. Jen jsem se chtěla zeptat, ty jsi použila na téma 29. žolíka? To by nevadilo, je to tak napsané, já jen že bílá v originále není, je tam noc... ale já to tak vidím, že na tu noc asi nakonec dám žolíka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já jsem se zase divila, že tam máš noc. Já jsem si hned zkraje udělala kopii obrazovky se zadáním, a tam je 29. Bílá.

      Vymazat
    2. A 9.7. Máš na blogu taky 29. Bílá

      Vymazat
  3. No jó! Já tu mám před sebou to co jsem si původně přeložila. A tam je Noc. Já to pak vlastně změnila protože tam je to téma Po setmění a tak mi ještě noc přišla už moc. Tady vidíš jak to vypadá, když si někdo něco vymyslí a pak sám neví co vlastně ! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že tam je bílá, s nocí bych si neporadila😉

      Vymazat
  4. Jitko, pěkně pokračuješ v úkolech. M.

    OdpovědětVymazat