středa 5. srpna 2020

Nové technologie

Vždycky, když musím koupit něco nového,  protože to staré nejde, nevyplatí  se opravit  nebo není k dispozici opravář, upozorňuji prodávající, že chci přístroj co nejjednodušši - se základními funkcemi. Asi proto, že mám vžité úsloví "čím víc proužků-tím víc adidas". Když jsem ve fotovýzvě viděla téma Moderní technogie, myslela jsem, že tady vytáhnu žolíka. Ale dnes jsem foto pořídila. Na Karlově, na konci nuseláku. Obrovská obrazovka s reklamou přes celý činžák. Docela by mě zajímalo, kolik řidičů ji zaregistruje. Protože pro chodce určitě není. Jednak tam moc lidí nechodí, druhak je mimo zorné pole chodců. A vlastně teď jsem si uvědomila, že celý dům má fasádu zakrytou další plachtou s reklamou. Ani jsem si nevšimla proč, jestli ho opravuji?

Téma  17 :       Moderní technologie




8 komentářů:

  1. Jituško, já sice nejsem řidič, ale všech reklam si všímám. Už mi to zůstalo z minulé práce jako pracovní deformace. Můj muž trochu načichl touto úchylkou a o některých reklamách při jízdě autem tvrdí, že hodně rozptylují. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, jako řidič se na víceproudé silnici opravdu soustředím a jako spolujezdec se v tomto případě kochám výhledem z mostu na Prahu. Nikdy jsem si jí nevšimla. Ale vlastně ani nevím, jak je tam dlouho. J.

      Vymazat
  2. Jituš,moderní technologie máš perfektní.Já nad tím pořád ještě přemýšlím.
    Reklam si já moc nevšímám,téhle bych si možná všimla,ale do Prahy moc nejezdím.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli myslíš ten obr bilboard pod tím světelným, tak ten je tam už od devadesátých let, a magistrát od té doby neúspěšně bojuje s majitelem domu (ono jich je víc) o jeho odstranění. Zatím jak vidno zcela neúspěšně. A to se tam normálně v něm bydlí....když jsme tam byli s Čerfem fotit tak mi tuhle story vyprávěl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. To musí být "poděšení" tam bydlet

      Vymazat
    3. Tak ono bydlet na magistrále je samo o sobě na nic. Ono je přes tyhle materiály normálně vidět, je to něco podobného jako jsou ty reklamy na oknech autobusů, vidíš je zvenku ale zevnitř normálně koukáš ven. Nicméně asi úplně komfortní to není. i když ...ušetříš za záclony a nešpiněj se ti tak okna ;-)

      Vymazat
    4. 😂 Něco lepšího pozitivního? Záclony mám ráda a okna taky myju ráda. Možná míň hluku. 🤔

      Vymazat