pondělí 10. srpna 2020

Poslední výzva



 

30 Day Photography Challenge 


Zbývá mi poslední téma. Vlastně dvě, ale to jedno je Volné téma. Inspirace mě ovlivňuje v životě hodně. Dnes například, mě déšť inspiroval ke sbírání slimáků. Ale ty, jak praví kamarádka "svině jedny klouzavý", fotit nechci. Když jsem otrhávala odkvetlé květy z muškátů, vzpomněla jsem si, jak se loni o dovolené v Alpách manžel divil, proč nemůžeme mít doma taky tak bohaté úplné květopády - všichni to známe z různých fotek právě z Alp. Ovšem tady jsme zjistili, že se tohoto efektu dá dosáhnout i tím, že člověk pověsí 2 truhlíky nad sebe. Hm, myslela jsem, že to je na té fotce vidět :-(.  Samozřejmě jsem se dvojitých truhlíků nedočkala, ale při vysazování jsem si na ty švýcarské truhlíky vzpomněla. Na první fotce těch mých jsou muškáty před dvěma týdny, na druhé dnes - po otrhání odkvetlých - ale je vidět, jak poporostly ty cancoury, které dělají truhlík bohatší.
 


Téma 22:      Inspirace 
  

Téma 31:      Volné téma, které bych nazvala Zvědavost


Vendy, děkuji za super nápad, byla to zábava a občas i makačka. 

     


7 komentářů:

  1. Nemáš zač, jsem ráda že ses ke mě přidala. Já si teď dám malou přestávku, a pak snad se mi během dovolené podaří dofotit zbytek témat. Někde jsem četla, že ta bohatost květů v Rakousku, Tyrolsku a vůbec horských oblastech je také díky jinému UV spektru které je na horách, že je to právě ke kvetení víc nutí. Něco jako hnojivo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to je možné, ale tady byly dvě řady truhlíků nad sebou. Určitě jsem to fotila, ale tu lepši fotku jsem nenašla. Nebo mě klame paměť...

      Vymazat
    2. Já si také myslím, že to není možné jen s jedním truhlíkem... byť sousedka když má surfínky má je z okna až na zem, což může být tak metr. Jí jdou nádherně, já na ně mám smůlu. Vždycky mi něco chytnout. Letos jsem je schválně dala na okno, které je kryté před dešťěm a stejně to byly mrzáci a stejně chytily nějakou plíseň....já mám letos muškáty hodně divoké, takhle tedy ještě nekvetly, a to když jsem je na jaře dávala ven, bála jsem se, jestli vůbec přežijí...

      Vymazat
  2. Jituško, krásné fotky. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět se Ti povedlo vystihnou atmosféru. Moc pěkné foto. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš,nádherné fotky.Ty květiny v truhlíkách jsou moc krásné a kočička ta vůbec.
    Já jsem měla napsaných 30 témat a tak jsem si asi nevšimla 31.volné.Takže mně zbývá ještě šest témat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To volné měl být žolík, mě jen bylo líto tam tu kočku nedat. Takže pokud budeš mít všechno, 31. Tema je navíc. Říkal kolega, který chodí kolem, že tam často bývají kočky dvě. Měj se hezky. J.

      Vymazat