úterý 4. srpna 2020

Rodiče a děti

Patří k sobě. Syn bydlí s rodinou "na samotě u lesa" a já tam vždy při návštěvách vyhlížím srnky . Naposled přišla se dvěma mláďaty. Bohužel (nebo samozřejmě) byly plaché. 


Ovšem rodiče jsou i mezi rostlinami, jen si to tolik neuvědomujeme

Téma    23:            Rodiče



6 komentářů:

  1. Jituško, nevím, kdy jsem naposledy viděla srnky takhle zblízka. Muflony v Praze v Krči to jo, těch je tam plno a i je mám někde na blogu. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo, no to je super nápad ta pampeliška! No a to já ještě vykládám o tom, že rodiče nemusí být jen lidští!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla radost, když jsem viděla to padající chmýříčko. 😀

      Vymazat
  3. Jitko, dobře vymyšlené. To chmýří je skutečně parádní. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš,jsi nápaditá.To by mě vůbec nenapadlo.Výzvu máš na výbornou.
    Moc krásné fotky.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná fotka pampelišky, jsi šikovná fotografka

    OdpovědětVymazat