čtvrtek 13. srpna 2020

Před rokem

 Naše neteř porodila dvojčata, kluky Honzíka a Lukáška. Narodili se o 2 měsíce předem, vážili každý 2 kg, ale všechno dohnali a příští týden budou slavit 1. narozeniny. 

Ušila jsem jim každému dětskou deku. Jako výplň jsem dala 80g vatelín, na záda medvídkové minky. 

Prošívala jsem jen top s vatelínem, potom přišila minky v kraji a na jedné dece proquiltovala všechny vrstvy v okraji.



Na sobotní rodinný sraz jsem ušila pro všechny dospěláky roušky - dvouvrstvé s kapsou na filtr. Podle nového střihu.

6 komentářů:

  1. U vás se pořád nosí roušky? No děkuju pěkně, v těch vedrech a ještě dvouvrstvé. To je na zadušení.... ale deky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. Nosí v Praze v metru. Na Moravě místy všude ve vnitřních prostorách. Ale tyto jsou spíš aktuálně z recese a do budoucna k použití. Asi dáme dětem fixy, aby nam je pomalovali.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Jituš,deky jsou nádherné a určitě hodně pracné.Jsi moc šikovná,to bych už nesvedla.Kdysi jsem šila hodně i prošívaný kabát a dětem bundy,ale vyšla jsem ze cviku.Roušky se budou hodit,obávám se,že je na podzim začneme opět nosit.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. To je moc zajímavý nápad, takto prošít minky. Co vím, tak děvčata si na ně hodně stěžují, já jsem neměla odvahu to vyzkoušet. Klukům se určitě bude dařit, zvlášť s takovými krásnými dekami, to se to poroste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, takto v okraji jsem už prošívala minky několikrát, bez problému. Celou deku bych si netroufla. J.

      Vymazat